COD: Black Ops Wii Fix

Cheat Masters

YEAH WE CHEAT.. SO WHAT..


Feel like donating? Then please send money via paypal to: thesolcity@yahoo.com. Every donation is appreciated. USB Loader GX: filetrip.net Neogamma R7: www.mediafire.com cIOS Rev20 Installer: filetrip.net My Ally Code: 2782-7582-5793 Well its been TheSolcity please rate, comment, and subscribe. Feel free to pm me, email me at thesolcity@yahoo.com, or add me on yahoo messenger: TheSolcity, if you have any questions.

Wanna Really Dominate Call of Duty Black Ops? Register below and we will send you our own personal strategy guide.

black ops cheats

26 Comments on “COD: Black Ops Wii Fix”

  1. Manriqueven Says:

    Hey dude it Works, thank you !

  2. matrixloader Says:

    it wont play online, why?

  3. Miles52431 Says:

    Hey Guys,I have a softmodded wii 4.3E and i’ve had it like this for like a month but for some reason yesterday, my SDHC card couldn’t be read in my Wii,It used to work fine and read all my homebrew stuff like FCEUX GX etc.

    I recently moved the mega man 9 and 10 DLCs to my SDHC from my wii to see if i could get my DLCs working cus they would’nt work either

    MY SDHC still works in my pc and my wii still reads SD cards so i don’t know why my Wii wont read SDHC anymore,can anyone help thanks 🙂

  4. jcazapatalo999 Says:

    thank you very much!!!!!

  5. ramdor4 Says:

    Thx Man thumb upppp

  6. karmasbeeoch Says:

    I have 4.1 and installed mine on 250 and the slot on 250. I tried the uploader’s way and it missed up my 222 and 223 iso and usb loader would not start. Thankyou uploader.

  7. andresote182 Says:

    I’m posting this everywhere because i’m having this problem! When i insert my Black ops dvd in my soft modded wii! i have this message that i have to make a Wii System update for me to play!? SHOULD I DO IT!? WHAT SHOULD I DO! PLEASE!

  8. TheSolcity Says:

    @andresote182 DON’T install the update, check my priiloader video it explains how to install priiloader and block disc/online updates.

  9. TheNigahiga4ever Says:

    GUYS I NEED HELP SO BADLY IT KEEPS SAYING UNABLE TO CONNECT TO BLACK OPS SERVERS :'( WHAT CAN I DO PLS PLS PLS PLS PLS PLS PLS PS PLS PLS PLS PLS HELP ME 🙁

  10. kaghoury Says:

    THNX MAN
    didnt try it yet but still 😉

  11. Hunterwillian Says:

    tanks man
    works perfect

  12. davidramo Says:

    I’m having trouble, I did everything right but when I go to usb loader it says no usb found and it gives me 3 options cIOS249 cIOS222 and back to wii menu when i choose 249 it doesnt load when I choose 222 it loads but then I have a bunch of COD black ops covers on my screen, anyway to reset this so everything is back to normal? Thanks, great video.

  13. davidramo Says:

    I’m having trouble, I did everything right but when I go to usb loader it says no usb found and it gives me 3 options cIOS249 cIOS222 and back to wii menu when i choose 249 it doesnt load when I choose 222 it loads but then I have a bunch of COD black ops covers on my screen, anyway to reset this so everything is back to normal? Thanks, great video.

  14. ChrisReynozo Says:

    @sektor98usmc I had that. It was when i put mario allstars on it. I just deleted the game off my hdd and it worked

  15. pardeepiscool Says:

    thanks bro

  16. diante21 Says:

    after doin this shit now my damn hard drive aint readin to my wii wtf

  17. KHbetterthanFF Says:

    0:06 ‘carl on duty black cops.’

  18. Timmieisblack Says:

    5:41 Cheese LOL

  19. TheSolcity Says:

    @Timmieisblack I could’ve sworn I said geez. O_o

  20. Timmieisblack Says:

    @TheSolcity lol maybe you did. But the people I hang around with always say cheese when they get mad.

  21. pumpkinhead1977 Says:

    Thank you so much for this bro… I download black ops ages ago but never got round to searching for how to fix it. Thanks to you I can now play this game! So Cheers for the easy tutorial!

  22. PivotmasterXD257 Says:

    wuts with your TV? o.o

  23. pokefan9000 Says:

    :D:D:D:D:D Im so happy right nao 😀

  24. Dedalwedal Says:

    now my usb loader wont boot anymore. wtf

  25. nebg7 Says:

    does this work for 4.2e wii with neogamma??????????

  26. Fiona Rodriguez Says:

    Fiona Rodriguez…

    […]p Some genuinely excellent articles on this site, regards for contribution. y zq[…]…

Leave a Reply

Share |